Verzending & retourneren

Pulver (“wij” en “ons”) is de exploitant van (https://pulvernutrition.nl/) (“Website”). Door een bestelling te plaatsen via deze Website gaat u akkoord met de onderstaande voorwaarden. Deze worden verstrekt om ervoor te zorgen dat beide partijen op de hoogte zijn van en akkoord gaan met deze regeling om wederzijds onze service te beschermen en verwachtingen te stellen.

1. Algemeen

Onder voorbehoud van beschikbaarheid. We proberen de voorraadtellingen op onze website nauwkeurig bij te houden, maar van tijd tot tijd kan er een voorraadverschil zijn en kunnen we niet al uw artikelen leveren op het moment van aankoop. In dit geval zullen we de beschikbare producten aan u leveren en contact met u opnemen over of u liever wacht op het opnieuw bevoorraden van het nabestelde artikel of dat u liever wilt dat wij een terugbetaling verwerken.

2. Verzendkosten

Verzendkosten worden berekend tijdens het afrekenen op basis van gewicht, afmetingen en bestemming van de artikelen in de bestelling. De verzendkosten worden bij de aankoop geïnd.

Deze prijs is de uiteindelijke prijs voor de verzendkosten naar de klant.

3. Retourneren

3.1 Terugkeer wegens verandering van gedachten

Pulvernutrition accepteert retourzendingen als gevolg van een verandering van gedachten, zolang een verzoek tot retournering door ons binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel is ontvangen en in de originele verpakking, ongebruikt en in verkoopbare staat aan ons wordt geretourneerd.

De retourzending wordt betaald op kosten van de klant en moet zelf voor verzending zorgen.

Zodra retourzendingen zijn ontvangen en geaccepteerd, worden terugbetalingen verwerkt om tegoed op te slaan voor een toekomstige aankoop. We zullen u per e-mail op de hoogte stellen zodra dit is voltooid.

(Pulvernutrition) zal de waarde van de geretourneerde goederen terugbetalen, maar zal NIET de waarde van eventuele verzendkosten terugbetalen.

3.2 Garantie retourneren

Pulvernutrition zal alle geldige garantieclaims graag honoreren, op voorwaarde dat een claim binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen wordt ingediend.

Na retourontvangst van artikelen voor garantieclaim, kunt u verwachten dat Pulvernutrition uw garantieclaim binnen 21 werkdagen verwerkt.

Zodra de garantieclaim is bevestigd, krijgt u de keuze uit:

(a) terugbetaling op uw betaalmethode

(b) een terugbetaling in winkeltegoed

(c) een vervangend artikel naar u verzonden (indien voorradig)

4. Leveringsvoorwaarden

4.1 Transittijd in het binnenland

Over het algemeen zijn binnenlandse zendingen 2 – 7 dagen onderweg

4.2 Transittijd Internationaal

Over het algemeen zijn internationaal verzonden bestellingen 4 – 22 dagen onderweg. Dit varieert sterk, afhankelijk van de koerier die je hebt geselecteerd. We kunnen een meer specifieke schatting geven wanneer u uw koerier kiest bij het afrekenen.

4.3 Verzendtijd

Bestellingen worden doorgaans binnen 2 werkdagen na betaling van de bestelling verzonden

Ons magazijn is van maandag t/m vrijdag geopend tijdens standaard kantooruren, behalve op nationale feestdagen, dan is het magazijn gesloten. In deze gevallen nemen we maatregelen om ervoor te zorgen dat vertragingen bij de verzending tot een minimum worden beperkt.

4.4 Wijziging van afleveradres

Voor verzoeken om een ​​afleveradres te wijzigen, kunnen we het adres op elk moment wijzigen voordat de bestelling is verzonden.

4.5 postbus Doos verzending

Pulvernutrition wordt verzonden naar P.O. boxadressen die alleen postdiensten gebruiken. We kunnen geen koeriersdiensten aanbieden naar deze locaties.

4.6 Verzending naar militaire adressen

We kunnen met USPS naar militaire adressen verzenden. We kunnen deze service niet aanbieden via koeriersdiensten.

4.7 Artikelen niet op voorraad

Als een artikel niet op voorraad is, wachten we totdat het artikel beschikbaar is voordat we uw bestelling verzenden. Bestaande items in de bestelling worden gereserveerd terwijl we op dit item wachten.

4.8 Levertijd overschreden

Als de levertijd de voorspelde tijd heeft overschreden, neem dan contact met ons op zodat we een onderzoek kunnen instellen.

5. Trackingmeldingen

Na verzending ontvangen klanten een trackinglink waarmee ze de voortgang van hun verzending kunnen volgen op basis van de laatste updates die beschikbaar zijn gesteld door de verzendprovider.

6. Pakketten beschadigd tijdens transport

Als u merkt dat een pakket tijdens het transport beschadigd is, kunt u het pakket indien mogelijk van de koerier afwijzen en contact opnemen met onze klantenservice. Als het pakket is afgeleverd zonder dat u aanwezig bent, neem dan contact op met de klantenservice voor de vervolgstappen.

7.1 Omzetbelasting

Er is al omzetbelasting toegepast op de prijs van de goederen zoals weergegeven op de website. Dit is exclusief eventuele extra kosten, afhankelijk van het land.

7.2 Invoerrechten en belastingen

Invoerrechten en belastingen voor internationale zendingen moeten mogelijk worden betaald bij aankomst in het land van bestemming. Dit verschilt per land en Pulvernutrition raadt u aan om op de hoogte te zijn van deze mogelijke kosten voordat u een bestelling bij ons plaatst.

Als u weigert invoerrechten en belastingen te betalen bij aankomst in uw land van bestemming, worden de goederen op kosten van de klant teruggestuurd naar Pulvernutrition en ontvangt de klant een terugbetaling voor de waarde van de betaalde goederen, minus de kosten van de retourzending. De kosten van de eerste verzending worden niet terugbetaald. In het geval dat producten niet worden geretourneerd of worden bewaard, wordt de